Volvarine list

  • my FB : ieda3107@gmail.com
  • my BloG : http://aydaleosgurls.blogspot.com

Wednesday, June 3, 2009

3/06/09 omel selamat melahirkan


5.00 am..

jep duk pangil2 mama..mama....omel nak beranak...saat tu aku cemas gak..ish mcm mana ni..air ketuban omel sdh keluar....saat melahir kan sdh tiber....aku tgk omel kehulu kehilir tidak tentu arah..tp aku nampak dier dh cr port beranak..bukan hospital serdang atau ampang puteri..tetapi hanya di tepi langsir ikea ku...aduh!!!!!!

di sebabkan aku keja..aku tetap kena bekerja...seperti biaser..balik dr jep mengantar aku dier lihat omel dah selamat melahirkan anak yang comel mcm OMEL...bapaknya pun pth jugak..so anaknya semua putih.......bapak tah lari kemana dah tak nampak batang idung dah.....

pada mulanya jep kate 2 ekor jer..tp tertiber 4 ekor...aper punya bidan da papa ni..hehehehe

muda2 aku dah jd nenek...hahahaha

omel plak taknak lepas menyusukan anakmya..takleh nak berenggang......tkt sangat ank nya orang culik...nampak mcm syg gile............................planning nak bg nama anak omel..
onie,olie,orie,obie..tak tau lg jantan ker betina..tp nama tu kira general la....

No comments: