Volvarine list

  • my FB : ieda3107@gmail.com
  • my BloG : http://aydaleosgurls.blogspot.com

Wednesday, August 12, 2009

31/07/09 hari lahir ku menjadi sejrah.kematian OMEL

Thanks to all my friend yang wish.....
saat yang paling menyedihkan dalam idup...tatkala..hari lahir ku..manjadi sejarah...
omel hadiah ulangtahun perkahwinan ku dari papa tahun 090608..
papa beli pada bulan 5............tak sangaka hanya 1 tahun lebih ..pada hari lahir ku..omel telah tiada..
jam 3 papa call kunci loh ilang..papa still di masjid..aku bergegas pulang dr ofc..untuk ambik keta ambik papa di masjid..sampai dirumah omel dan anak2nya...sedang melepak di bawah kereta.....
aku menghalau omel dr bwh keta..anak2 aku ambil masuk ke dalam sangkar...takut terlanggar..setelah selesai..aku menjerit..
Omel..omel...omel tak datang ..aku ke dapan aku nampak anjing sedang menggonggong kucing...aku tgk betul2..Ya Allah! OMel..
aku kejar anjing tu...sampai dekat anjing tu melepaskan Omel..tp omel dah parah....badannya dah luka..n terberak menahan kesakitan..............
aku bergegas mendukung omel untuk ku bawa ke klinik..tp dah tak sempat...omel dah mati.
Aku sedih sangat..di hari jdiku aku kehilangan kucing yang aku sayang......
Omel pun mcm manusia..sebelum mati ader gak dier buang tebiat...
dier berak kat dalam umah..dier duduk tempay yang selalu dier suka duduk kat dalam umah..
dan masa balik kampung..dier beriba dengan aku sampai kampung...kalau aku penat dier beriba dengan jep...sambil memandu jep meriba omel...
tak sangka..kemanjaan nya rupa2 nya dier nak meninggalkan tuan dier..
Sedih sangat tp aper kan daya dah ajal omel..
Menjadi kenangan terindah bersama OMEL .............................

No comments: