Volvarine list

  • my FB : ieda3107@gmail.com
  • my BloG : http://aydaleosgurls.blogspot.com

Sunday, June 28, 2009

28/06/09Durians!! di samuji pahang!!

pada tarikh keramat ni..
aku kena present..tp date ni juga DCC bwt p mkn durian..di samuji..
aduh mcm mana ni...
dengan akal aku yang panjang..akhirnya aku berjaya tak datang present dengan alasan..
kena outstation!!
bertolak 2 kereta..
keta bos dan keta kak bai..
aku & abg mie naik keta kak bai..
kak nor akan menyusul...............
DCC lain tak dapat join ats sebb yang sengaja di elakkan..hahahahhaha
samapi dalam kul 10..
mkn2 sampai nak muntah..lepastu terus p rumah kak zu..
pekena ikan patin masak tempoyak!!
tp aku tak mkn.....
dalam kul 3 gerak dr sumah kak zu..
selepas pekana teh panas!
pengalaman yang sungguh seronok.
bila nak pi lg nih!tekak dah rase durians!!

No comments: