Volvarine list

  • my FB : ieda3107@gmail.com
  • my BloG : http://aydaleosgurls.blogspot.com

Tuesday, February 16, 2010

13/12/10 - perjalanan ker segamat..






















atas sbb yang tak dapat di elak kan perjalanan ker segamat hanya aku dengan nad........
jep tak dpt ikut sbb kerja..takperlah....dalam kul 12 nad sampai di rumah aku..
kitorang ker jusco untuk membeli hadiah miza...n then aku singgah membeli tudung..
dalam jam 2.30 kitorang bergerak ker segamat...jem yang teruk..dr bangi sampai senawang...kul 4 baru bergerak laju dr senawang....singgah di restoren jejantas..n berjumper asma & azni...
bertolak semula ke segamat....jam 6.30 sampai di rumah mieza.....
di sebabkan aku orang johor..taknakla aku begambar dengan sign board mcm kat kelantan...tuari..hehehhehe.....
lepak2 dalam bilik pengantin...dan bersiap untuk mlm berinai & katam kecil untuk mieza...
prt dah lapa..mkn tak lg..heheh..nak ckp malu..........tp takperlah...pengantin dah tak ingt nak ajk mkn...yerla..mieza banyak benda nak pk..aku paham..aku pn dah kawin....heheheh...
selepas jer abis katam...aduan terus di adukan kepada miza..heheh....lapa...
terus jer melantak..tp nasib tak baik..lauk dah habis..asma tak dapat merasa...
jam dah kul 11..sian asma tak dapat mkn...terus zas!! ke kedai..lepak sampai kul 12.........
bersiap untuk tido..yang si yah..sampai2 blik salin baju terus nak tido..azni pn sama...
tinggal aku jer dengan asma..yang still lg...OK..aku spt biasa lah..sentisa bwt lawak sengal....(Saja bwt bising)...kwn aku plak..mcm biasa..dr dulu sampai sekrang..asyil letih jer...hahaha.
ok kengkawan..mata aku dah takleh nak bukak..heheheh..tido dulu..
aku dan asma meneruskan tugas..mengisi..kek dalam bekas..dalam kul 2 kami tido....
bangun2 spt biasa..selepas mandi,prt mula lah berbunyi mencari mknan........
zas! ns lemak bungkus..sedap gile...rase cam nak ambik 2 tp..di sebabkan tkt sakit prt..mkn 1 jer..majlis akad nikah jam 11 pg..dengan 3 kali akad..miza sah menjadi wife Yus...thahniah!!..
majlis sanding bermula kul 2.30 ptg..kami beramai beratur untuk tol pihak Yus..malangnya aku tak terkata kata...kang salah pantun orang gelak plak....tak prepare..hehhehehe
RM 1 jer dapat tol...majlis sanding di mulakan..................bergambar sakan..mengalahkan ahli kuarga miza....makcik & pakcik..maaf yer.....jam dah 6 ptg..menunujuk kan contract kami di rumah miza hampir tamat..yus dah bg hint2 dah...hehehhee......
jam 8.30 kami mahu bergerak pulang...aksi tangis menangis telah bermula...(Jangan marah miza)..
biasa lah kwn aku mmg ratu airmata...hehehehhee..Cayok2!!
sampai di umh nad jam 12.30.kul 1.15 aku sampai du rumah...
miza,coklat perisa oreo...aku tak merasa..semua jep mkn :-(
mieza,aku dokan ko bahagia hingga ke akhir hayat............
jd lah isteri yang solehah!!!!
dah ,nampaknya 3 dah kawin...tinggal 3 lg!
friendship 4 ever

No comments: