Volvarine list

  • my FB : ieda3107@gmail.com
  • my BloG : http://aydaleosgurls.blogspot.com

Sunday, May 23, 2010

21/05/10 - Accident




aduyai..


benda dah nak jd..aku takleh nak elak...


hr ni balik sekali degan kaknor sbb cik nor mintak tlg ambik keta die..dekat bengkel..lepas balik dr aussino terus nak ambik anak kak nor dekat kg baru..malang tak berbau..aku tak perasan simpang ..aku pn terus jer..tibe2..keta myvi melintas..nak brek dah tak sempat..benda berlaku terlalu pantas...alia terantuk dekat dasboard tp nasib baik ader bulu2..pompuan yang aku langgar tu bukan main berang lg..aku mintak maaf mmg salah aku...keta kami tak claim insurance sbb aku licence mati..aku pun diam je....aku kena byr dier 1000..dan keta aku kena 1700..mtr plak kena 7 rts....aduyai...banyak dugaan aku.....nak p australia lg.....pening2..


naper lah aku cuai..leh tak nampak simpang....waduh!!

No comments: